Garantijas noteikumi
1. Visām https://mezadarzariki.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir vismaz 24 mēneši fiziskām
personām.
3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama
preces aprakstā
vai ir iespējams pajautāt https://mezadarzariki.lv klientu konsultantam.
4. Garantija neattiecas uz precēm vai to daļām, kam raksturīgs dabiskais
nolietojums.
5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai
paredzētājos
apstākļos un paredzētajiem mērķiem.
6. Juridiskām personām tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas
termiņš.
7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var
uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai
izplatītājs tādu ir ietvēris
preces komplektācijā);
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast
ražotāja vai izplatītāja
garantijas talonā, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma
norādītajam
izplatītājam, vai arī zvanot pa telefonu +371 29284998 vai rakstot uz
e-pastu: info@mezadarzariki.lv.
8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja
vai
lietotāja vainas dēļ un tie ir:
8.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
8.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā
tas ir norādīts
preces lietošanas instrukcijā;
8.3. dažādi mehāniski bojājumi, kas ietekmē preces lietošanas kvalitāti;
8.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja
noteiktajiem
standartiem, nepareizi lietotas degvielas vai smērvielu dēļ;
8.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas, patvaļīga motora
regulēšana;
8.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
8.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves
daļas, ko
ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis
šīs preces bojājumus;
8.8. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem
(gadījumā, ja konkrētā
prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
8.9. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces
transportēšanas rezultātā.
9. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
9.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa
centru (līdzi ņemot
pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko
preces
bojājuma novēršanas variantu;