Atteikuma tiesības
1. Jums ir tiesības 14
(četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas,
kad Jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Jūs
esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs
SIA "NB59", juridiskā adrese Biķernieku iela 59, Rīga, LV-1039,
Latvija,
tālruņa numurs: +371 67561313, 29284998
e-pasta adrese: info@mezadarzariki.lv
par lēmumu atteikties no šā līguma.
4. Preces nepieciešams nodot bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā
gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt
savu lēmumu atteikties no šā līguma, kādā no sekojošām preču
atgriešanas vietām
"NB59 SIA" veikals
• Biķernieku iela 59, Rīga
Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz kādu no
augstāk norādītajām adresēm pirms 14 dienu termiņa beigām.
Lūdzam, ņemt vērā, ka SIA "NB59" par precēm, kas sūtītas pa
pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces
vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot
preces uz SIA "NB59"
veikaliem, izmantojot kurjerpastu, SIA "NB59" konstatēs preces
bojājumu vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz
preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta
konstatācijas akta kopija.
SIA "NB59" lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas
nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei.
SIA "NB59" informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces
vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA "NB59"
radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no
maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem
Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt
maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
12. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski,
nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@mezadarzariki.lv vai
rakstveidā, nosūtot uz adresi, Biķernieku iela 59 Rīga, LV-1039, Latvija.
Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas,
atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam
rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu
risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma
ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu
sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT
platformu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā
noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu
preci.